Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Κάνε το quiz! Ποιο χρώμα βερνίκι ταιριάζει στον χαρακτήρα σου;


1.Πόσο συχνά αλλάζεις το look σου (ρούχα, μαλλιά κλπ.);

 Α) Σπάνια. Το στιλ μου είναι σταθερό τα τελευταία 5 χρόνια!
Β) Ποτέ! Μου αρέσει όπως είμαι! Γιατί να πρέπει να πειραματιστώ;
Γ) Κάθε δύο εβδομάδες σίγουρα! Τρελαίνομαι να δοκιμάζω οτιδήποτε νέο!

 2.Μετά τη δουλειά νιώθεις εξαντλημένη. Για να πάρεις τα πάνω σου:

 Α) Το ρίχνω στο φαγητό.
Β) Πηγαίνω yoga. Είναι κάτι που κάνω έτσι κι αλλιώς.
Γ) Κανονίζω shopping με τις φίλες μου. Τι άλλο;

 3.Θεωρείς τον εαυτό σου trend setter;

 Α) Trend... what; Δεν νομίζω!
Β) Όχι! Είμαι πολύ επιλεκτική στις τάσεις που θα υιοθετήσω και φροντίζω πάντα να μου ταιριάζουν. Δεν πηγαίνω ποτέ στα τυφλά!
Γ) Δεν ξέρω. Αν trend setter είναι κάποια που ντύνεται κάθε μέρα διαφορετικά και ενημερώνεται συνέχεια για τις τάσεις τότε μάλλον είμαι.

 4.Ποιο από τα παρακάτω περιγράφει πιο σωστά το στιλ σου;

 Α) Άνετο και καθημερινό. Αποφεύγω τα πολλά αξεσουάρ και προτιμώ ρούχα που με βοηθούν στην έντονη καθημερινότητά μου.
Β) Σοφιστικέ, απλό και κλασικό αλλά ποτέ βαρετό!
Γ) Ποιο απ' όλα; Αυτό που υποστήριζα την προηγούμενη εβδομάδα ή αυτή;

 5.Τι φοράς στα χείλη σου;

 Α) Lip balm με γεύση φράουλας.
Β) Κόκκινο κραγιόν οπωσδήποτε!
Γ) Είτε flashy lip gloss είτε σκούρα κραγιόν φέτος.

 6.Θα μπορούσες να πεθάνεις χωρίς...

 Α) Τους φίλους μου!
Β) Καλό φαγητό και κρασί.
Γ) Καλλυντικά και ρούχα.

Περισσότερα Α
Η ήσυχη δύναμη!

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά! Το top coat δεν είναι βερνίκι. Και μπορεί να είσαι λάτρης της απλότητας (ποτέ δεν προκάλεσες με τον χαρακτήρα σου ή την συμπεριφορά σου) αλλά εκεί έξω υπάρχουν βερνίκια που θα σου τραβήξουν την προσοχή. Πες όχι στα έντονα χρώματα (δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα το κάνεις!) και προτίμησε τις πιο παστέλ αποχρώσεις που κάνουν τα άκρα σου να δείχνουν περιποιημένα και καθαρά.

Περισσότερα Β
Η δυναμική γυναίκα που ξέρει τι θέλει!

Ξέρεις ποια είσαι, γνωρίζεις το στιλ σου καλά και δεν έχεις ανάγκη κανέναν να σου δείξει το δρόμο (ok, είσαι και λίγο εγωίστρια!). Όταν δεν επιλέγεις το κλασικό γαλλικό, βάφεις τα νύχια σου σε ένα φλογερό κόκκινο κραγιόν. Μας αρέσουν και τα δύο, αλλά υπάρχουν και μερικές ακόμη πιο “ανατρεπτικές” προτάσεις που θα αναδείξουν ακόμη περισσότερο τον chic και σοφιστικέ εαυτό σου, ειδικά για τις ημέρες των γιορτών που όλες αναζητούμε κάτι πιο extravagant στην εμφάνισή μας.

Περισσότερα Γ
Το party girl που ζει έντονα!

Χαίρεσαι την κάθε στιγμή της ημέρας και είσαι τόσο κοινωνική και εξωστρεφής που ακόμη και στα καταστήματα καλλυντικών σε φωνάζουν με το μικρό σου όνομα. Λογικό, αν σκεφτείς επίσης ότι πηγαίνεις πολύ συχνά για να ενημερωθείς για ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί εκεί έξω. Δεν “κολλάς” σε συγκεκριμένα προϊόντα για περισσότερο από μια εβδομάδα και δεν διστάζεις να πειραματιστείς με ό,τι πιο νέο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου