Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

TEST! Πόσο έτοιμη είσαι για μια σοβαρή σχέση;



Θέλεις να κάνεις σχέση.... Κάνε το παρακάτω τεστ και ανακάλυψε αν είσαι έτοιμη να κάνεις το μεγάλο βήμα. 
Λατρεύεις την ανεξαρτησία σου περισσότερο από οτιδήποτε;
  1. Φυσικά, υπάρχει τίποτα καλύτερο από την ελευθερία μου;
  2. Εξαρτάται... αν βρεθεί ο κατάλληλος μπορώ να κάνω υποχωρήσεις!
  3. Αυτά τα λένε όσες δεν μπορούν να στεριώσουν σε μια σχέση. Τι να την κάνεις την ανεξαρτησία αν είσαι μόνη σου.
Μπορείς να φανταστείς τον εαυτό σου με τον σύντροφό σου για μια ζωή ;
  1. Να σου πω την αλήθεια, όσο κι αν τον αγαπώ, το “μια ζωή” με τρομάζει!
  2. Ποιος μπορεί να το προκαθορίσει αυτό. Τα πράγματα αλλάζουν από τη μια μέρα στην άλλη...
  3. Μα και βέβαια. Ονειρεύομαι στιγμές μαζί από τα βαθιά μας γεράματα!
Σε τρομάζει ο χωρισμός;
  1. Όλα είναι πιθανά. Γυρίζω όμως σελίδα και προχωρώ.
  2. Δεν είναι και το καλύτερό μου. Αν όμως δεν πάει άλλο....
  3. Είναι ο χειρότερος εφιάλτης μου. Δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω μετά από έναν χωρισμό!
Σιχαίνεσαι όταν κάποιος εισβάλλει στην προσωπική σου ζωή;
  1. Είναι το χειρότερό μου. Πάντα επιδιώκω να υπάρχουν όρια τα οποία δεν μπορεί να περάσει κανείς!
  2. Εξαρτάται από τον τρόπο που το κάνει κάποιος. Αν το κάνει από ενδιαφέρον δεν το παρεξηγώ.
  3. Το αντίθετο. Έτσι μου δίνεται η ευκαιρία να δυναμώσει η σχέση.
Αισθάνεσαι έτοιμη να αναλάβεις ευθύνες;
  1. Ευθύνες; Τι είναι αυτό; Καλά να περνάμε και δεν χρειάζεται να βάζουμε σκοτούρες στο κεφάλι μας!
  2. Δεν θα μου γίνει και εμμονή. Αν η σχέση με πάει στο σοβαρό, θα τις αναλάβω εκ των πραγμάτων!
  3. Είμαι έτοιμη να κάνω το βήμα. Άλλωστε πάντα ένιωθα έτοιμη για σοβαρή δέσμευση, ακόμα και γάμο!
Πώς αντιδράς όταν ο φίλος σου γίνεται παραπάνω συναισθηματικός από όσο πρέπει;
  1. Με τρομάζει όταν συμπεριφέρεται έτσι. Δεν ξέρω πως να τον διαχειριστώ!
  2. Είναι συγκινητικό δεν λέω. Αλλά καλό είναι να κρατά μια ισορροπία.
  3. Ο γλυκός μου...αυτό είναι δείγμα του πόσο πολύ με αγαπά!
Πώς αντιδράς όταν κάποιος σε...δασκαλεύει;
  1. Συνήθως κάνω το αντίθετο. Δεν έχω ανάγκη από μέντορες.
  2. Θα ακούσω κάθε συμβουλή με προσοχή. Η τελική απόφαση όμως είναι πάντα δική μου.
  3. Γιατί όχι; Ο καλός μου το κάνει από αγάπη.
Πόσο εύκολα εμπιστεύεσαι τον άλλο;
  1. Γενικά δεν ανοίγομαι εύκολα. Πρέπει να τεστάρω τον άλλο πριν του πω τα μυστικά μου.
  2. Είμαι ανοιχτή και κοινωνική. Τα πιο “ένοχα” μυστικά μου όμως τα γνωρίζει μόνο η κολλητή μου.
  3. Παρασύρομαι εύκολα...αρκεί ένα βλέμμα για να μου εμπνεύσει ο άλλος εμπιστοσύνη

αποτελέσματα

Περισσότερα Α

Τίτλος ταινίας που σε χαρακτηρίζει: Γλυκός Νοέμβρης

Η ανεξαρτησία και ο δυναμικός χαρακτήρας σου είναι αξιοζήλευτα....ή μήπως προκαλούν τον τρόμο στους άντρες; Ποιος σου είπε πως με το να κλείνεσαι στον εαυτό σου, να μην ανοίγεσαι στον καλό σου και να είσαι απόμακρη και ψυχρή θα κερδίσεις κάτι; Καλή είναι η ελευθερία, αλλά σκέψου μήπως τελικά είσαι δέσμια μιας φοβίας δέσμευσης!
Μπορείς κάλλιστα να είσαι ανεξάρτητη και ελεύθερη μέσα σε μια σχέση! Στο τέλος θα βρεθεί και για σένα ένας Keanu Reeves, τον οποίο δεν θα μπορείς να αφήσεις πίσω σου τόσο εύκολα!

Περισσότερα B

Τίτλος ταινίας που σε χαρακτηρίζει: Miss με το ζόρι!

Μπορεί όλοι να σε έχουν για αντράκι και όχι άδικα. Αποδεικνύεις όμως καθημερινά εκεί που χρειάζεται πως μπορείς να εμπιστευθείς, να αγαπήσεις και να επενδύσεις σε μια σχέση. Πολύ απλά ακούς την καρδιά, αλλά χρησιμοποιείς και το μυαλό σου. Είναι σίγουρο πως όταν βρεθεί ο κατάλληλος θα το καταλάβεις και όλα θα κυλήσουν ομαλά.

Περισσότερα C

Τίτλος ταινίας που σε χαρακτηρίζει: My Big Fat Greek Wedding

Δεν είσαι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία γυναίκα  που θέλει να παντρευτεί. Αλλά μην κάνεις κι έτσι! Από τη λαχτάρα σου να αγαπήσεις και να φτιάξεις μια σχέση που θα κρατήσει για πάντα, μπορεί να βρεθείς σε μεγάλους μπελάδες. Άσε που οι άνδρες σήμερα τρομάζουν όταν η γυναίκα τους μιλά για γάμους και γεράματα από την πρώτη εβδομάδα της σχέσης. Άδικο έχουν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου