Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Πώς απολαμβάνεις καλύτερα το σεξ; Κάνε το τεστ...




Τέρμα τα taboo! Το σεξ είναι απόλαυση και δεν επιδέχεται εκπτώσεις... Ο χαρακτήρας σου θα σου πει και ποια στάση αγαπάς περισσότερο. Ποια είναι εκείνη η θέση στο σεξ που σε κάνει να ξεχνάς όλες σου τις έννοιες για μερικά λεπτά. Απάντησε χωρίς να κοκκινίσεις στις παρακάτω ερωτήσεις και δες ποια ερωτική στάση είναι η πιο κατάλληλη για εσένα!
Πώς θα περιέγραφες την ερωτική σου ζωή;
  1. Έχω κάποιες εμπειρίες αλλά όχι και πολλές
  2. Μπορώ να πω πως είμαι με τον μέσο όρο
  3. Λατρεύω το σεξ και μου αρέσει να πειραματίζομαι
Σου αρέσει η περιπέτεια στη σεξουαλική σου ζωή;
  1. Προτιμώ να μένω με όσα γνωρίζω. Τα πολλά-πολλά με αγχώνουν
  2. Μια στο τόσο θα προτείνω στον σύντροφό μου να δοκιμάσουμε κάτι νέο
  3. Το ψάχνω συχνά πυκνά για νέες εμπερίες
Προτιμάς να έχεις εσύ τον έλεγχο την ώρα της ερωτικής πράξης;
  1. Πες με παραδοσιακή, όμως μου αρέσει ο άντρας να παίρνει πρωτοβουλίες
  2. Εξαρτάται από τη διάθεση που έχω κάθε φορά
  3. Ναι, νομίζω ότι έτσι μπορώ να τον οδηγήσω στην απόλυτη απόλαυση
Πόσο ευλύγιστη και γυμνασμένη είσαι;
  1. Δεν είμαι και πολύ. Ένα στατικό ποδήλατο που είχα έχει καταντήσει κρεμάστρα.
  2. Εντάξει μπορώ να ακουμπήσω με τα δάκτυλα των χεριών τις μύτες των ποδιών, αλλά δεν είμαι και αθλήτρια
  3. Η ευλυγισία είναι το φόρτε μου και η yoga η γυμναστική μου
Πώς θα περιέγραφες τα... προσόντα του συντρόφου σου;
  1. Γύρω από το όνομά του επικρατεί ένας μύθος! Ξέρεις... ως προς το μέγεθος!
  2. Εντάξει, μιλάμε για τον μέσο άνδρα το οποίο είναι μια χαρά
  3. Νομίζω πως υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που τον... ξεπερνούν
Σου αρέσουν τα φιλιά και η οπτική επαφή κατά τη διάρκεια του σεξ;
  1. Πάρα πολύ. Θέλω να βλέπω τον σύντροφό μου
  2. Τα πάντα είναι σχετικά. Και πάλι θα πω, εξαρτάται από τη διάθεση
  3. Όχι και τόσο. Νομίζω το πάθος και η ένταση είναι εκείνο που έχει μεγαλύτερη σημασία

αποτελέσματα

Περισσότερα Α

Κλασική ή αλλιώς ιεραποστολική!
Είναι ίσως η πιο κοινότυπη στάση των ζευγαριών. Δεν είναι κακό... Το κλασικό φοριέται πάντα άλλωστε. Με τον τρόπο αυτό δίνεις σε εκείνον το πάνω χέρι και απολαμβάνεις μια περιποίηση με όλα τα comfort ξαπλωμένη αναπαυτικά! Πολύ καλή ευκαιρία να τον αγκαλιάζεις, να τον φιλάς και να του μιλάς στο αυτί!
Βεβαίως, το γεγονός πως αυτή η θέση σε εξυπηρετεί δεν σημαίνει πως θα πάθεις τίποτα αν δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό. Κάνε μια συζήτηση με τον φίλο σου. Θα δεις ότι μπορεί να βάλεις ποικιλία στην ερωτική σου ζωή και να αισθανθείς καλύτερα, ειδικά αν είσαι πολλά χρόνια με το ίδιο άτομο!

Περισσότερα Β

Η V στάση
Όταν βαριέσαι να κάνεις απλά σεξ, αναζητάς πλυντήρια, ράφια και διάφορα άλλα έπιπλα για να εφαρμόσεις την αγαπημένη σου στάση στην ερωτική πράξη. Εκείνος δεν χρειάζεται να σε ακολουθήσει στην "ακροβασία". Αρκεί να καθήσεις στο έπιπλο και να φέρεις τα πόδια σε σχήμα V γύρω από το λαιμό του. Κρατήσου από τους στιβαρούς του ώμους και άφησέ τον να κάνει παιχνίδι, ενώ ελέγχεις παράλληλα την όλη διαδικασία.
Φρόντισε το... πλυσταριό να κλειδώνει για να μην έχετε απρόσμενους επισκέπτες και φυσικά το πλυντήριο να μην λειτουργεί.

Περισσότερα C

It's You On Top
Κατά γενική ομολογία είναι η θέση που απολαμβάνει περισσότερο μια γυναίκα. Και μάλιστα μια θέση που δεν απαιτεί και ιδιαίτερα προσόντα από τον άνδρα παρτενέρ. Με λίγη εξάσκηση θα μπορέσεις να φτάνεις στον πολυπόθητο οργασμό χωρίς να του δίνει οδηγίες - λίγο πιο δεξιά, λίγο πιο αριστερά -  σαν παρκαδόρος σε πάρκινγκ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου