Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Πες μου το ζώδιό σου... να σου πω τη σχέση σου με το ξυπνητήρι!

Πες μου το ζώδιό σου... να σου πω τη σχέση σου με το ξυπνητήρι!

Το τραγούδι των στρουμφακίων έιναι το αγαπημένο σου;

Τα στρουμφάκια λένε μην με ξυπνάς απ΄τις 6 πριν ακόμα η μέρα να φέξει… ξυπνητήρι χτυπάς σαν τρελό… σε μισώωωω σε μισώωωωω ή όχι? Ιδού η απορία… την οποία μας τη λύνουν τα ζώδιά μας! Πώς αντιδράει το κάθε ζώδιο όταν το «ντρριιιιινν» φτάσει στο αυτί του;

Κριός

Ντρ-ντριιιιιιιν! Είναι κιόλας πρωί; Μμ… Ξεκινάει μια καινούρια μέρα. Power! Σήμερα θα διαπρέψω. Μια ακόμα ευκαιρία να ανέβω κι άλλο σκαλοπάτι. Θα τα καταφέρω!


Ταύρος

Ντρ-ντριιιιιιιν! Πού είναι το μωρό μου; Α εδώ… «Καλημέρα». Άντε, ώρα να πάμε στη δουλίτσα μας… να βγάλουμε λεφτουδάκια… να ψωνίσουμε πραγματάκια για το σπιτάκι μας…


Δίδυμος
Ντρ-ντριιιιιιιν! Ωχ! Πρωί. Γρήγορα! Έχω τόσα πολλά να κάνω πάλι σήμερα. Να βάλω την καφέ μπλούζα; Όχι, την μπλε. Μου πάει πιο πολύ. Αλλά η καφέ… Μπλε ή καφέ; Πολλές δουλειές!


Καρκίνος

Ντρ-ντριιιιιιιν! Ξημέρωσε. Τι θα φάμε σήμερα; Να μαγειρέψω φασολάδα; Έχω να βάλω και πλυντήριο. Ας ετοιμαστώ τώρα για τη δουλειά.


Λέων

Ντρ-ντριιιιιιιν! Μμ… Πρέπει να σηκωθώ. Σήμερα έχω να κάνω… 1… 2… 3… οk! Όλα με τη σειρά τους. Θα είμαι πάλι ηγέτης! Όλα είναι στο χέρι μου! Μια χαρά θα τα πάω.


Παρθένος

Ντρ-ντριιιιιιιν! Έχει ξυπνήσει πριν το ξυπνητήρι. Έχει κάνει μπάνιο. Έχει πιει καφέ και φτιάχνει τα μαλλιά του/της. Δε στρώνει… το κατάφερα! Να διαλέξω και ρούχα… άψογος/η πάλι!


Ζυγός

Ντρ-ντριιιιιιιν! Ωχού… εντάξει, μωρέ, προλαβαίνω. Έχω χρόνο. Τι χτυπάει κι αυτό σαν τρελό; Αφού πάντα προλαβαίνω. Πάντα… Ζζζζζζζζζζζ…


Σκορπιός

Ντρ-ντριιιιιιιν! Αχ! Τι είναι η ζωή; Άλλη μια κενή μέρα χωρίς αγάπη. Γιατί να ξημερώνει; Πόσο άδεια η ζωή χωρίς πάθος; Γιατί να ξημερώνει… Κάπου έχω ένα μπουκάλι καλό κρασί…


Τοξότης

Ντρ-ντριιιιιιιν! Τι είναι αυτό; Τηλέφωνο; Α… το ξυπνητήρι. Τι είναι σήμερα; Τίποτα σπουδαίο. Τα ίδια και τα ίδια, τίποτα καινούριο, βαρεμάρα. Θέλω να κοιμηθώ.


Αιγόκερως

Ντρ-ντριιιιιιιν! Ώρα να σηκωθώ. Πλύσιμο, ντύσιμο… Πόση ώρα θέλω για να φτάσω; Εντάξει, προλαβαίνω. Πάντα συνεπής. Έτσι. Σοβαρός/ή και εντάξει.


Υδροχόος

Ντρ-ντριιιιιιιν! Αχ… μια καινούρια μέρα. Να είναι άραγε «Η μέρα», η ονειρεμένη μέρα που περιμένω; Αχ! Εγώ πότε θα ερωτευτώ; Αχ…


Ιχθύες

Ντρ-ντριιιιιιιν! Καφές (σηκώνεται, πάει στο μπάνιο σαν ζόμπι, πλένεται, ντύνεται, φτιάχνει καφέ, πίνει την πρώτη γουλιά και… ξυπνάει! Τώρα μόλις άρχισε η μέρα για τον ιχθύ.) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου