Παρασκευή, 10 Μαΐου 2013

Η δίαιτα της μπανάνας! Μυστικό από την Ιαπωνία που υπόσχεται να χάσεις εως και 20 κιλά...



1. ΦΑΕ ΜΟΝΟ ΜΠΑΝΑΝΑ ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟ
Μπορείς να φας περισσότερες από μία μπανάνα. Για την ακρίβεια ο εμπενυστής της δίαιτας έτρωγε συχνά μέχρι και 4 μπανάνες το πρωί, αλλά μην το παρακάνεις. Καλό είναι να φας μέχρι του σημείου που νιώθεις πλήρης αλλά όχι φουσκωμένη.

-Η μπανάνα πρέπει να είναι φρέσκια και όχι μαγειρεμένη ή καταψυγμένη

-Αν πεινάς ακόμη 15 με 30 λεπτά μετά, μπορείς να φας ένα μπολ με ρύζι ή ένα μπολ με δημητριακά περίπου δύο με δυόμιση ώρες μετά και πάντα ένα πιάτο που δεν ξεπερνά τις 200 θερμίδες. 


2. ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΚΑΙ ΒΡΑΔΙΝΟ
Δεν υπάρχουν περιορισμοί στα φαγητά που μπορείς να επιλέξεις, τόσο για πρωινό όσο και για βραδινό. Όταν δεν έχεις περιορισμούς στο φαγητό που επιλέγεις, τότε δεν νιώθεις πως στερείσαι και μπορείς πιο εύκολα να μείνεις πιστή στην προσπάθεια. Αρκεί να λάβεις υπόψη τα παρακάτω:

- Το βραδινό πρέπει να έχει καταναλωθεί πριν από της 8 το βράδυ. Για την ακρίβεια η καλύτερη ώρα είναι στις 6. 

- Καλό είναι να αποφύγεις τα τηγανητά. 

- Μην παίρνεις το επιδόρπιο με τα γεύματά σου. Θα ικανοποιήσεις την όρεξή σου για γλυκό με κάποιο ενδιάμεσο σνακ

- Σε κάθε γεύμα πρέπει να τρως μόνο μέχρι το σημείο όπου νιώθεις ικανοποίηση, αλλά χωρίς να φουσκώνεις. “Ένα στομάχι που είναι πάντα κατά τα 2/3 γεμάτο, δεν χρειάζεται ποτέ γιατρό” λέει μια παλιά γιαπωνέζικη παρουσία. 

3. ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΝΕΡΟ
Το μόνο πράγμα που επιτρέπεται άφοβα είναι το νερό και κατά προτίμηση το επιτραπέζιο, μεταλλικό νερό. Από εκεί και πέρα λάβε υπόψη σου τα παρακάτω:

- Φρόντισε το νερό να μην είναι παγωμένο ή πολύ ζεστό, αλλά πάντα σε θερμοκρασία δωματίου

- Οι υπεύθυνοι της δίαιτας συμβουλεύουν να πίνεις το νερό γουλιά-γουλιά και όχι γρήγορα και απότομα

- Κατά τη διάρκεια της ημέρας και όχι μαζί με τα γεύματα μπορείς να πίνεις καφέ, τσάι ή αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, χωρίς όμως να το παρακάνεις

- Αν βρεθείς σε κάποιο μπαρ ή σε οποιαδήποτε έξοδό σου, προτίμησε μπύρα και κρασί αλλά με μέτρο


4. ΔΙΑΛΕΞΕ ΕΞΥΠΝΑ ΤΑ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΣΝΑΚ
Τα ενδιάμεσα σνακ είναι μόνο για το απόγευμα και σε εξαιρετικές περιπτώσεις λίγο μετά το βραδινό:

- Προτίμησε ένα μικρό σοκολατένιο σνακ, ένα cookie ή κάτι παρόμοιο, αλλά μόνο μέχρι τις 3 το μεσημέρι

- Απόφυγε το παγωτό, τα ντόνατ και τα πατατάκια 

- Καλό θα ήταν να προτιμήσεις φρέσκα φρούτα για το απογευματινό σνακ. Αν όμως θέλεις απαραίτητα κάτι πιο γλυκό, μην το στερήσεις από τον εαυτό σου. 

- Αν νιώσεις ότι πεινάς και μετά το βραδινό, τότε δοκίμασε κάτι ελαφρύ – με προτίμηση ένα φρέσκο φρούτο – αλλά καλό είναι να μην το κάνεις συχνά αν θέλεις να έχεις αποτελέσματα. 


5. ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΥΠΝΟΥ
Η δίαιτα μπορεί να μην έχει αυστηρούς κανόνες διατροφής, θα σε βάλει όμως για ύπνο νωρίς. Και πιο συγκεκριμένα πριν της 12 το βράδυ ή ακόμη και νωρίτερα αν μπορείς. Το τελευταίο σου γεύμα πρέπει να είναι 4 ώρες πριν πέσεις για ύπνο.

Και με τη γυμναστική τι γίνεται; 
Οι εμπνευστές της δίαιτας δεν επιμένουν στη γυμναστική. Δεν είναι ανάγκη λοιπόν να πιέσεις τον εαυτό σου να γυμναστεί. Αν πάλι θέλεις, κανείς δεν θα σου πει όχι. Χαλαρό περπάτημα η jogging θα ήταν μια καλή επιλογή. 

Extra Συμβουλές
Σύμφωνα με το επίσημο site της δίαιτας στο διαδίκτυο, καλό είναι να κρατήσεις ημερολόγιο διατροφής. Στην Ιαπωνία μάλιστα πολλοί άνθρωποι που τα κατάφεραν με τη συγκεκριμένη δίαιτα ανέβασαν το καθημερινό τους πρόγραμμα στο internet και στα προσωπικά τους blog για να ενθαρρύνουν κι άλλους να ακολουθήσουν τη δίαιτα.

Τέλος, σύμφωνα με την φιλοσοφία της δίαιτας είναι να μασάς καλά το φαγητό. “Μάσησε τη μπανάνα καλά, όπως και κάθε φαγητό και μην αποσπάς το μυαλό σου. Σκέψου μόνο τη γεύση του

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου