Κυριακή, 12 Μαΐου 2013

Σου έλειψε η ...φωτιά στο κρεβάτι; Φούντωσε τη!

1. Κινήσου 1. Κινήσου 

Εκτός του ότι θα ενισχύσεις τη διάθεσή σου και την αυτοπεποίθηση που νιώθεις με το σώμα σου, η αεροβική άσκηση αυξάνει, επίσης, τη ροή αίματος στην περιοχή των γεννητικών οργάνων, κάνοντάς τα να πρήζονται (κάτι που αυξάνει την αίσθηση) και αυξάνοντας τη διέγερσή σου. Αυτό θα σε κάνει να νιώθεις «άτακτη» έως και μία ώρα μετά την προπόνηση. Επίλεξε Pilates και yoga, επειδή βελτιώνουν την αναπνοή και την ευλυγισία.



2. Μείωσε το στρες2. Μείωσε το στρες

«Το στρες αυξάνει τα επίπεδα της κορτιζόλης και μειώνει τα επίπεδα της ωκυτοκίνης, του χημικού που σε κάνει να νιώθεις οικειότητα με τον σύντροφό σου» τονίζει o ψυχολόγος σύμβουλος σχέσεων Χρήστος Παντίδης. Χαλάρωσε με μασάζ, ή διαβάζοντας ένα βιβλίο.













3. Δοκίμασε συμπληρώματα


3. Δοκίμασε συμπληρώματα

Μερικές φορές η έλλειψη λίμπιντο μπορεί να οφείλεται 

στην πτώση ορισμένων ορμονών, όπως της ανθρώπινης αυξητικής ορμόνης (HGH). «Εάν τα επίπεδά της είναι πολύ χαμηλά, μπορεί να καταστρέψει τη λίμπιντό σου, μειώνοντας παράλληλα τη συνολική αίσθηση ευεξίας σου» επισημαίνει η Αναστασία Δ. Κόκκαλη, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος, B.Sc (Hons). Ο επαρκής ύπνος και η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε πρωτεΐνες ωθούν τον οργανισμό να παράγει περισσότερη HGH. Εναλλακτικά, πάρε ένα συμπλήρωμα που περιέχει αμινοξέα τα οποία αυξάνουν τα επίπεδα της HGH.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου