Τετάρτη, 1 Μαΐου 2013

Υποδέξου τον Μάη και άσε πίσω το στρες ...εύκολα!


Ήρθε η ώρα να υποδεχτείς τον πιο αγαπημένο ίσως μήνα του χρόνου, όπως του αξίζει. 
 

 
Προσπάθησε να εντάξεις τα παρακάτω βήματα στην καθημερινότητα σου, και φυσικά όχι μόνο για το μήνα Μάη. Θα δεις σταδιακά το στρες να μειώνεται και μετά να εξαφανίζεται... Ακολουθώντας αυτές τις απλές αλλαγές ετοιμάσου να γνωρίσεις τον ολοκαίνουριο εαυτό σου.

Ξεκίνα λοιπόν από σήμερα


 
  1. Να αφιερώνεις 10 λεπτά κάθε μέρα στη χαλάρωση χαλάρωση των μυών και σε αργές, βαθιές αναπνοές.
  2. Μάθε να αντιμετωπίζεις τα προβλήματα σου κατά μέτωπο, έτσι ώστε να μην εξελιχθούν σε χρόνια πηγή άγχους.
  3. Εξασκήσου στον έλεγχο και στην απομόνωση των δυσάρεστων σκέψεων.
  4. Προγραμμάτισε το χρόνο σου. Είναι σημαντικό να προγραμματίζεις τις υποχρεώσεις σου τόσο μακροπρόθεσμα όσο και βραχυπρόθεσμα.
  5. Η τελειομανία δεν είναι η λύση στην επιθυμία σου για άνοδο. Μην επιβάλλεις στον εαυτό σου να καταβάλλει κάθε στιγμή το μέγιστο των δυνατοτήτων του, γιατί θα «καείς» γρήγορα.
  6. Να κοιμάσαι όση ώρα χρειάζεσαι. Επίσης, προσπάθησε να έχεις ένα σταθερό, κατά το δυνατόν, πρόγραμμα ύπνου.
  7. Βρες καθημερινά ελεύθερο χρόνο και προσπάθησε απλώς να μην κάνεις τίποτα στη διάρκειά του.
  8. Ασχολήσου με ένα χόμπι και φρόντισε να έχεις μια μικρή φυσική δραστηριότητα καθημερινά, π.χ., περπάτημα, χορό κ.α.
  9. Πρόσεχε τη διατροφή σου. Η ισορροπημένη βοηθά και στην ισορροπία του νευρικού συστήματος.
  10. Κάνε εκδρομές το Σαββατοκύριακο ή όποτε μπορείς.
  11. Μίλησε για τα προβλήματα σου με κάποιο πρόσωπο που αγαπάς και εμπιστεύεσαι.
  12. Μην φοβηθείς να απευθυνθείς σε έναν ειδικό, αν ποτέ νιώσεις ότι βρίσκεσαι σε αδιέξοδο.

     
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου