Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Ναταλία Γερμανού: πως έχασε 7 ολόκληρα κιλά


Η Ναταλία έχασε τα κιλά και είναι έτοιμη για το μεγάλο έρωτα!


Τον τελευταίο καιρό η Ναταλία Γερμανού, παρουσιάστρια του “Μες την Καλή Χαρά” δείχνει πιο λαμπερή και σέξι από ποτέ.

Πόσα κιλά και πως:
Η παρουσιάστρια εξομολογείται πως δεν είναι υπέρ των διατροφικών προγραμμάτων -αστραπή, που σε κάνουν να χάσεις πολλά κιλά, πολύ γρήγορα.
"Έχασα 7 κιλά σε 8 μήνες. Όσο απογοητευτικό κι αν ακούγεται, αυτή είναι η αλήθεια και αυτή θα έπρεπε για κάθε άνθρωπο που προσέχει την υγεία του. Δεν έκανα κάποια δίαιτα εξπρές, δεν πήρα χάπια αδυνατίσματος και γενικά δεν έκανα ποτέ δίαιτα. Ακολούθησα πρόγραμμα σωστής διατροφής από επιστήμονες που μου έκαναν εξετάσεις (αίματος, θυρεοειδούς, κυτταρικές, ορμονικές)".
Όταν παίρνω φόρα: η παρουσιάστρια μίλησε και για το πρόβλημα υγείας που την έκανε να πάρει αρκετά κιλά.
"Έχω χρόνιο υποθυρεοειδισμό, τον οποίο απέκτησα από στενοχώρια και στρες όταν έχασα τον πατέρα μου το 1999. Από τότε ο μεταβολισμός μου άρχισε να χαλάει και ξεκίνησα να παίρνω χάπια ρύθμισης του θυρεοειδούς. Ύστερα από χρόνια έκοψα και το κάπνισμα και ξαφνικά βρέθηκα πέρυσι για πρώτη φορά στην ζωή μου να αισθάνομαι πιο βαριά από κάθε άλλη φορά. Επίσης δεν ζυγιζόμουν ποτέ, οπότε δεν είχα εικόνα. Δεν είμαι άνθρωπος που παθαίνει πανικό με το βάρος του, γιατί αγαπάω το φαγητό. Αλλά τα κιλά δεν έφευγαν, οπότε κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και απευθύνθηκα σε γιατρό-διατροφολόγο".
Πώς το πήρε απόφαση:
"Είχα πόνους στη μέση. Ένιωθα να με στενεύουν τα ρούχα μου, κατάλαβα ότι είχα πάρει την ανηφόρα και αν δεν σταματούσα, τα επτά κιλά θα γίνονταν δώδεκα και θα δυσκολευόμουν πολύ να τα χάσω".
Το Διατροφικό πρόγραμμα της Ναταλίας:

Πρωινό: 49 γραμμάρια δημητριακά με γάλα, ξηρούς καρπούς και μέλι

Μεσημεριανό: φακόρυζο με λαχανικά ωμά ή βρασμένα

Βραδινό: αραβική πίτα με μοτσαρέλα μανιτάρια και πολύχρωμες πιπεριές

Ενδιάμεσα γεύματα φρούτα και πολύ νερό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου