Πέμπτη, 11 Απριλίου 2013

Αντιμετώπισε τα δύσκολα με τη δύναμη του μυαλού!

1. Άλλαξε οπτική γωνία
1. Άλλαξε οπτική γωνία

«Οι περισσότεροι επικεντρωνόμαστε στο χειρότερο δυνατό που μπορεί να προκύψει από μια κατάσταση» λέει η ειδικός. Δε χρειάζεται να διώχνεις αυτές τις σκέψεις – κοίταξε απλώς το αντίθετό τους. Γράψε κάπου το χειρότερο σενάριο που φαντάζεσαι και μετά το καλύτερο δυνατό. Το γράψιμο οξύνει τη σκέψη και μπορεί να σε απαλλάξει από έναν κυκεώνα αρνητικών σκέψεων.


2. Μην περιμένεις να γίνει το κακό 
«Ο καλύτερος τρόπος για να διώξεις το άγχος είναι να αναλάβεις συνειδητή δράση» τονίζει. Έχεις ακούσει φήμες για περικοπές προσωπικού στη δουλειά; Προγραμμάτισε μια συνάντηση με το διευθυντή σου. Εάν το αποτέλεσμα της συνάντησης είναι ανησυχητικό, άρχισε να ενημερώνεις το βιογραφικό σου.


3. Αναζήτησε τη χαρά 

«Πολλές έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που καλλιεργούν τα θετικά συναισθήματα διαχειρίζονται πολύ καλύτερα τις αντιξοότητες» σημειώνει η Karen Reivich. Αναζήτησε –και δώσε σημασία σε– μια μικρή, καλή στιγμή της ημέρας σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου