Σάββατο, 13 Απριλίου 2013

Απογειωτικό σεξ & ανανέωσε την ερωτική ζωή σου!


Νιώθεις ότι η σεξουαλική σου ζωή έχει ελλείψεις; Κάνε up date στο σεξ –και οικονομία στην κατανάλωση πετρελαίου– με αυτές τις απλές κινήσεις που θα σας ανανεώσουν και θα αυξήσουν σίγουρα τη... θερμοκρασία στο υπνοδωμάτιο.
Απογειωτικό σεξ & ανανέωσε την ερωτική ζωή σου!
Σεξ, σεξ, σεξ!!! Για να ξυπνήσεις λίγο τη λίμπιντο της σχέσης σου, δε χρειάζεσαι αλυσίδες και βρώσιμα εσώρουχα (πασέ και μπανάλ, αν θες να ξέρεις). «Απλώς κάνε μικρές αλλαγές. Θα έχεις σίγουρα αποτελέσματα χωρίς το άγχος που μπορεί να νιώσεις όταν σκέφτεσαι να κάνεις μεγάλες ανακατατάξεις» γράφει η ψυχολόγος δρ Lori Boul στο βιβλίο της DIY Sex and Relationship Therapy.. Χρειάζεσαι έμπνευση; Συνέχισε να διαβάζεις...

Εισπνοή - Εκπνοή

Η απλή πράξη της αναπνοής σε συγχρονισμό με το σύντροφό σου μπορεί να αυξήσει την οικειότητα και να βοηθήσει πολύ το ερωτικό παιχνίδι. «Η ρυθμική αναπνοή βοηθά τη συναισθηματική και φυσική κατάσταση και των δύο να έρθουν σε ισορροπία» εξηγεί η ψυχολόγος. «Αυτό θα σας κάνει να νιώσετε πιο συνδεδεμένοι, που μπορεί να εντείνει τη διέγερση». Αν και η συγχρονισμένη αναπνοή είναι βασικό στοιχείο του ταντρικού σεξ, δε χρειάζεται να πάρεις την πιο άβολη στάση ή να αφιερώσεις ένα οκτάωρο για να το κάνεις. Μπορείς να προσαρμόσεις τις τεχνικές σε οποιαδήποτε συνεύρεση. Η ειδικός συστήνει κατά τη διάρκεια των προκαταρκτικών να εναλλάσσετε την αναπνοή σας. Όταν εσύ εισπνέεις, εκείνος εκπνέει και αντίστροφα. Προσπάθησε να οραματιστείς ότι εισπνέεις την αναπνοή του και συνέχισε σε αυτό το ρυθμό για 3 λεπτά. Όταν νιώσετε άνετα με αυτό –ή όταν απλά το καταφέρετε χωρίς να γελάτε– φέρε την τεχνική και στο σεξ.



Ακούμπα και φύγε

Τα πιασίματα και τα αγγίγματα είναι προφανώς δεδομένα, αλλά η αλλαγή στο πού ακουμπάς τα χέρια σου και τι κάνεις με αυτά μπορεί να οδηγήσει σε ένα τελείως νέο επίπεδο έκστασης. «Ενεργοποιώντας συγκεκριμένα σημεία του κορμιού βοηθάτε στην τόνωση της σεξουαλικής ενέργειας και τη βελτίωση της ανταπόκρισης» λέει η ειδικός.

Για εσένα: Ένα τέτοιο σημείο είναι το ιερό οστούν, η οστεώδης περιοχή ακριβώς πάνω από τους γλουτούς. Αυτή η μικρή περιοχή είναι γεμάτη από νεύρα που συνδέονται με τα γεννητικά όργανα και, όταν διεγείρονται, έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν την... υγρασία και εντείνουν τον οργασμό.
  • Για να το χρησιμοποιήσεις αυτό στην πράξη, η ειδικός συνιστά να ξαπλώσεις στο στομάχι σου με το σύντροφό σου να κάθεται από πάνω σου, επικαλύπτοντας τους γλουτούς σου.
  • Με την άκρη των χεριών (όχι με τα δάχτυλα) θ Σφίξε καλά α πρέπει να πιέζει απαλά προς τα κάτω στη βάση της σπονδυλικής στήλης σου καθώς αναπνέεις βαθιά.
  • Ένα δυο λεπτά με την πίεση αυτή θα σε προετοιμάσει... για σοβαρή δράση.

Για εκείνον: Ανταπόδωσε τη χάρη, με την τόνωση ενός άλλου σημείου που χρησιμοποιούν στο βελονισμό, το οποίο βρίσκεται στα πόδια του, στο κέντρο του πέλματος, το σημείο που δεν ακουμπάει στο πάτωμα. Αυτό είναι ένα ισχυρό σημείο για να κρατάς με τον αντίχειρά σου κατά τη διάρκεια του στοματικού σεξ, επειδή μπορεί να κάνει την έντονη αίσθηση σε όλο το σώμα, διαπερνόντας τον σαν ρεύμα».
  • Για να το κάνεις, βάλε το σύντροφό σου να ξαπλώσει με την πλάτη, με τα πόδια του ανοιχτά και τα γόνατα λυγισμένα.
  • Καθώς το στόμα σου είναι απασχολημένο, τοποθέτησε τις παλάμες σου γύρω από τις εξωτερικές πλευρές των ποδιών του, έτσι ώστε οι αντίχειρές σου να είναι κοντά στο σημείο που μας ενδιαφέρει.
  • Στη συνέχεια, πάτησε τα σημεία με τους αντίχειρές σου για να εξαπολύσει έναν πιο ισχυρό οργασμό σε όλο το σώμα.

    Πριν από την έκρηξη

    Σε (πολύ) απλοποιημένα ελληνικά, ο οργασμός είναι μια συσσώρευση της έντασης που απελευθερώνεται σε μια αναταραχή έντονων δονήσεων που σε κάνουν να αισθάνεσαι πολύ καλά. Έτσι, όταν η ένταση αυξάνεται, αντιστοίχως αυξάνεται και η ένταση της απελευθέρωσης, η οποία μπορεί να προκαλέσει μια ακόμη πιο ισχυρή κορύφωση. Όμως, πώς θα δημιουργήσεις αυτή τη συσσώρευση; Βάλε μια νέα πινελιά στις συνήθεις ασκήσεις Kegel σου, κάνοντάς τες σύσπαση για όλο το σώμα. Σφίξε τους μυς της πυέλου καθώς πλησιάζεις τον οργασμό, αλλά, στη συνέχεια, προώθησε την ένταση των μυών στα πόδια, στον πισινό σου και το στομάχι. «Συνήθως, είναι ο εγκέφαλος που προκαλεί διέγερση κάτω στο σώμα, αλλά σε αυτή την περίπτωση αυξάνεις τη διέγερση από κάτω προς τα πάνω, από το σώμα στον εγκέφαλο» λέει η ειδικός. Όταν δημιουργείς σταδιακά την ένταση σωματικά, είναι πιο εύκολο να ανεβάσεις τη διέγερση σε υψηλή ταχύτητα και, ακολούθως, να βιώσεις μια ακόμη πιο εκρηκτική απελευθέρωση. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου