Δευτέρα, 8 Απριλίου 2013

τα διατροφικά μυστικά της Μαίρης Συνατσάκη


H Μαίρη διαθέτει αθλητικό κορμί και δεν ντρέπεται να το δείχνει.


Αποτελούσε για περισσότερους από τρεις μήνες την παρουσία που συντόνιζε το green room του "Dancing with the stars". Η Μαίρη Συνατσάκη διαθέτει κορμί θανατηφόρο και τα μυστικά της μπορούν να βοηθήσουν και στη δική σου μεταμόρφωση.

Αποτελούσε για περισσότερους από τρεις μήνες την παρουσία που συντόνιζε το green room του "Dancing with the stars". Η Μαίρη Συνατσάκη διαθέτει κορμί θανατηφόρο και τα μυστικά της μπορούν να βοηθήσουν και στη δική σου μεταμόρφωση.
Στα 27 της χρόνια, η νεαρή παρουσιάστρια ομολογεί στο περιοδικό ΟΚ πως το αθλητικό της σώμα το χρωστά στην ενόργανη γυμναστική που ξεκίνησε να κάνει όταν ήταν 6 ετών. Αργότερα ασχολήθηκε με το στίβο, το βόλεϊ ,το αερόμπικ και τον ακοντισμό.
Τώρα πια και εξαιτίας ων επαγγελματικών της υποχρεώσεων, η Μαίρη προτιμά να κάνει γιόγκα μια φορά την εβδομάδα ενώ αποφεύγει να ζυγίζεται συχνά αφού μότο της είναι πως ο καθρέφτης μας είναι η καλύτερη ζυγαριά!
Το ιδανικό βάρος δεν φαίνεται να είναι κάτι που απασχολεί η νεαρή παρουσιάστρια που με ύψος 1.68 ζυγίζει 58 κιλά. Φυσικά ο καλός της μεταβολισμός τη βοηθά να διατηρείται στα κιλά της ενώ δύσκολα παίρνει βάρος.
Τα μυστικά της Μαίρης:
* Φροντίζει να μην ξεφεύγει συχνά και προσέχει τις ποσότητες του φαγητού που καταναλώνει.
* Δεν θέλει να στερείται τίποτα όσον αφορά τη διατροφή της
* Δεν αντιστέκεται στη λιγούρα για κάτι γλυκό και λατρεύει την πραλίνα.
* Επειδή μένει μόνη δεν προλαβαίνει να μαγειρέψει όσο συχνά θα ήθελε. Όταν όμως παίρνει φαγητό απ' έξω, προτιμά τα μαγειρευτά.
* Αγαπά το μαύρο ψωμί.
* Δεν καπνίζει και δεν πίνει.
* Αποφεύγει τα αναψυκτικά και τον καφέ.
Το πρόγραμμα της Συνατσάκη:
Πρωινό: 2 ποτήρια νερό (συνολικά καταναλώνει πάνω από 1,5 λίτρο νερού καθημερινά), γάλα με 1,5% λιπαρά και δημητριακά
Μεσημεριανό: επειδή δεν υπάρχει σταθερή ώρα για το μεσημεριανό της, καταναλώνει πολλά μικρά γεύματα που περιλαμβάνουν, είτε μια αραβική πίτα με κοτόπουλο, ένα σάντουιτς με μαύρο ψωμί και αλλαντικά και λαχανικά.
Βραδινό: το βραδινό της είναι πάντα πλούσιο. Σαλάτα (αγγούρι -ντομάτα, ψητά λαχανικά), μαύρο ψωμάκι και είτε ζυμαρικά, σούσι, φιλέτο κοτόπουλο ή χοιρινό, μοσχαράκι με ρύζι ή πατατούλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου