Σάββατο, 23 Μαρτίου 2013

Μπορούμε όλοι τελικά να αποκτήσουμε επίπεδη κοιλιά;


Μπορούμε όλοι τελικά να αποκτήσουμε επίπεδη κοιλιά;

Τι ισχύει με αυτή την επίμαχη περιοχή για το γυναικείο σώμα;


Γυμνάζοντας τους κοιλιακούς μύες θα γραμμώσουμε, θα τους δυναμώσουμε όμως δεν θα  κάψουμε το λίπος από την συγκεκριμένη περιοχή. Μόνο με τη σωστή διατροφή και αερόβια άσκηση θα το πετύχουμε, μειώνοντας παράλληλα το συνολικό σωματικό λίπος.
Η πικρή αλήθεια είναι πως δεν μπορούν να έχουν όλοι επίπεδη κοιλιά και ιδίως εμείς οι γυναίκες. Μεγάλη μερίδα γυναικών  αποθηκεύουν λίπος στο κάτω μέρος της κοιλιάς, υποφέρουν από πριξήματα ή η ανατομία τους διαφέρει. Η κληρονομικότητα και η ηλικία σίγουρα παίζουν ρόλο, όπως μία απότομη απώλεια βάρους ή μια εγκυμοσύνη.
Μία καλή λύση είναι το τρέξιμο, οι ειδικές ζώμες εφίδρωσης και φυσικά οι κοιλιακοί. Το να κάνουμε πολλές επαναλήψεις χωρίς να προσέξουμε την αναπνοή και διατηρώντας λάθος στάση σώματος δεν έχει αποτέλεσμα. Πρέπει να δίνουμε βάση στην τεχνική της άσκησης και στην σωστή εκτέλεσή της, ακόμη και αν κάνουμε τις ασκήσεις αργά. Ξεκινήστε με κάτι τέτοιο:
1) Ξαπλώστε ανάσκελα σε λεπτό στρωματάκι τύπου yoga και  τεντώστε χέρια και πόδια να κοιτάζουν προς τα πάνω, δημιουργώντας ορθή γωνία με τον κορμό. Προσπαθήστε σιγά-σιγά να αγγίξετε τα πόδια με τα χέρια σας για 5 δευτερόλεπτα, νιώθοντας την κοιλιά να σφίγγει.  (20 επαναλήψεις)
2)Στην ίδια αρχική στάση, τοποθετήστε αυτή τη φορά τα χέρια σας παράλληλα με τον κορμό και σηκώστε τη λεκάνη όσο ψηλότερα μπορείτε, διατηρώντας την πλάτη σας σε επαφή με το έδαφος όπως και τα πόδια τεντωμένα με τις φτέρνες να ακουμπούν στο στρώμα. Μείνετε και πάλι 5 δευτερόλεπτα και κατόπιν επιστρέψτε στην αρχική θέση. (20 επαναλήψεις)
3)Ξαπλώστε και πάλι ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα σε γωνία 90 μοιρών.  Σταυρώστε τα χέρια σας στο στήθος και σηκώνοντας  τον δεξί ώμο και γυρίστε το σώμα σας προς το αριστερό γόνατο. Μείνετε μετρώντας  έως το πέντε και επιστρέψετε στην αρχική θέση. (20 επαναλήψεις για κάθε πλευρά)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου