Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΤΕΣΤ: Πόσο έτοιμος έισαι να ξεκινήσεις δίαιτα;;


Το χεις πάρει απόφαση ή όλο λες... "Από Δευτέρα" ;;;

Κάνε το τεστ και μάθε πόσο έτοιμος είσαι να ξεκινήσεις μία δίαιτα! Το χεις πάρει απόφαση ; Έχεις στόχο να διώξεις μία για πάντα τα κιλά που θα χάσεις ;;
1. Τι σημαίνει διαιτολόγος;
a.Είναι αυτός που θα με κάνει να αδυνατίσω όσο πιο γρήγορα γίνεται
b. Είναι αυτός που θα με ζυγίζει κάθε βδομάδα, γιατί θέλω έναν μπαμπούλα πάνω από το κεφάλι μου
c. Δεν με ενδιαφέρει, για να λέγεται έτσι κάτι θα ξέρει
d. Δεν είναι τίποτα από τα παραπάνω
2. Διαιτολόγος μπορεί να γίνει
a. Ο καθένας…σιγά την επιστήμη
b. Όποιος κάνει κάνα σεμινάριο πάνω στην διατροφή….κατά προτίμηση δωρεάν
c. Αυτός που μπαίνει σε αντίστοιχη αναγνωρισμένη σχολή πανεπιστημιακού ή τεχνολογικού επιπέδου
d. Οποιοσδήποτε ιατρός ..τόσα χρόνια σπούδαζαν εννοιείται ότι ξέρουν
3. Η καλύτερη και αποτελεσματικότερη μέθοδος αδυνατίσματος
a. Περιλαμβάνει σκευάσματα που αναπληρώνουν τα γεύματά μου
b. Είναι αυτή που θα με κάνει να χάσω γρήγορα τα κιλά μου..όσο πιο στερητική τόσο το καλύτερο
c. Δεν απαιτεί να αλλάξω κάτι στο τρόπο ζωής μου
d. Είναι αυτή που θα με κάνει να χάσω τα κιλά σε λογικά πλαίσια, δεν θα με εξαντλήσει και θα με εκπαιδεύσει παράλληλα πως να τρώω γενικότερα
4. Έχω κάνει δίαιτες χωρίς αποτέλεσμα
a. Όλες οι δίαιτες που κάνω δεν έχουν αποτέλεσμα
b. Άπειρες φορές…αλλά δεν πτοούμε..δεν θα βρεθεί η μαγική δίαιτα;
c. Είχε αποτέλεσμα , αλλά μάλλον επειδή τα έχασα γρήγορα έπεσα με τα μούτρα μετά στο φαγητό και τα ξανάβαλα
d. Δεν έχω κάνει δίαιτα, αλλά μια προσπάθεια αλλαγής των κακών μου συνηθειών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1. a=0 ,b=0,c=0 ,d=5
2. a=0,b=0,c=5,d=0
3. a=0,b=0,c=0, d=5
4. a=0,b=0,c=0,d=5

Βαθμοί=20
Είσαι πανέτοιμος/ή να κάνεις μια σοβαρή προσπάθεια απώλειας βάρους και διατήρησής του!Εύγε!
Βαθμοί= 5-15
Μάλλον έχεις μια διαστρεβλωμένη άποψη για τα «θεωρητικά της διατροφής και την έννοια του διαιτολόγου»..καιρός είναι να αλλάξεις το τροπάρι σου και να καταλάβεις ότι μαγικά δεν γίνονται!Αλλιώς θα πέφτεις πάντα σε «τσαρλατάνους» που θα σου τάζουν «λαγούς με πετραχίλια»…και το σωσίβιο θα είναι μόνιμο!
Βαθμοί=0
Περιμένεις τη μαγική δίαιτα ε; Ο Χάρυ Πότερ θα έρθει να σου την φέρει τυλιγμένη σε ρολό σαμαμιδιοδέρματος με κορδελίτσα από ουρά κενταύρου! Περίμενε και έρχεται……

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου