Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2013

Γυμναστείτε σύμφωνα με το σωματότυπό σας και γίνετε γαζέλα!


Γυμναστείτε σύμφωνα με το σωματότυπό σας και γίνετε γαζέλα
Ασκήσεις κομμένες και ραμμένες στα μέτρα σας.


Το να γυμναζόμαστε σύμφωνα με το σωματότυπό μας έχει σαν αποτέλεσμα στοχευμένες ασκήσεις που σμιλεύουν σωστά το σώμα και διώχνουν τα περιττά ακριβώς από εκεί όπου αποθηκεύονται. Διαβάστε τα είδη των σωματότυπων και ανάλογα με το πού ανήκετε ακολουθήστε τη σωστή γυμναστική.
Σωματότυπος Μήλο: Λεπτά πόδια, πλούσιο στήθος, λίγη κοιλίτσα και περιφέρεια. Ιδανική γυμναστική είναι η αερόβια όπως ο διάδρομος, το τζόκινγκ, το ποδήλατο προκειμένου να χάσουμε από την κοιλιά και τον κορμό.

Σωματότυπος Αχλάδι:
Στενός κορμός και φαρδιά περιφέρεια. Εδώ το πρόβλημα εστιάζεται στην περιοχή των ποδιών. Ιδανική γυμναστική είναι η αερόβια όπως ποδήλατο προκειμένου να γίνουν καύσεις και λιποδιάλυση.

Σωματότυπος Κλεψύδρα:
Πλούσιες καμπύλες και λεπτή μέση. Κάντε ενδυνάμωση με λάστιχα και βαράκια σε συνδυασμό με ασκήσεις ισορροπίας και λιποδιάλυσης. θέλουμε να κάψουμε λίπος τόσο από τα χέρια και ώμους, όσο και από τα πόδια και τους γλουτούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου