Τρίτη, 16 Απριλίου 2013

Ποιος χορός είναι καλύτερος για σένα; Επίλεξε τώρα

Καλύτερο για Καύση Θερμίδων: Zumba

«Η ομορφιά του χορού είναι ότι υπάρχουν τόσα πολλά είδη για να επιλέξεις. Υπάρχει ένα είδος για κάθε ανάγκη» λέει δασκάλα χορού, Ρούλα Μαργιανού, που προτείνει να δοκιμάσεις ένα από τα παρακάτω 4 (στο γυμναστήριο, σε DVD, σε videogame ή σε ένα club).

Καλύτερο για Καύση Θερμίδων: Zumba

Τα κουνήματα στο ρυθμό της salsa που βλέπεις στο Dancing with the Stars καίνε θερμίδες. Για κάτι παρόμοιο αλλά πολύ πιο προσβάσιμο, δοκίμασε τη δημοφιλή zumba. Ο ρυθμός είναι έντονος – μπορεί να κάψεις μέχρι και 250 θερμίδες σε 30 λεπτά.



Καλύτερο για να Φτιάξεις το Κέφι σου: Swing

Γίνεται με παρτενέρ και τα αγγίγματα μεταξύ σας –μαζί με τη γρήγορη μουσική– προωθούν την έκκριση της ωκυτοκίνης, που βελτιώνει τη διάθεση.


Καλύτερο για Δύναμη: Pole dancing

Κι όμως. Τα περισσότερα είδη χορού είναι ιδανικά για την τόνωση των κάτω άκρων, αλλά ο στύλος σού χαρίζει δύναμη και στο πάνω μέρος του σώματος.


Καλύτερο για το Στρες: Χορός με παρέα

Πάρε τους φίλους σου, πηγαίνετε σε ένα club και ξεδώστε όπως σας αρέσει. «Ο κοινωνικός χορός με οποιαδήποτε μουσική σου αρέσει σου παρέχει διπλό όφελος: αυτό της συντροφικότητας και αυτό της ανακούφισης από το στρες»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου